piątek, 21 czerwca 2013

Skyblock :3

Siemanko! Dzisiaj jestem Nocnym Markiem (wstałam o 4 w nocy :D). I gadałam z Lajlą przez telefon! Tak, tak. Mam się czym pochwalić^^. No ale przejdźmy do rzeczy. Wczoraj i przed wczoraj byłam z Lajlą i Agathą (nie znacie Agathy) albo z Andżeliką i Karoliną na takim fajnym serwerze. Wchodziło się do telepolteru (czy jak to tam się pisze xD) i wybierało sobie serwer, na jaki chce się przejść. Był tam nie tylko Skyblock ale i PvP! A szkoda że SG nie było... Stworzyłam z dziewczynami wyspę (albo wyspy bo ciągle coś albo ja psułam albo spadałyśmy xD) i każdy miał swoje strefy. Ja miałam z Lajlą gdzie mogłyśmy budować co chciałyśmy, a Agatha miała swoją. Mamy z Lajlą domek i mnóóóstwo cobbla, węgiel, złoto, diaksy... I Lajla ma duuużo kasy :D Dzisiaj też Lajla zrobiła nam domek na drzewie. Niestety ja nic nie budowałam w tej wyspie, bo jak Agatha ją stworzyła, to najpierw spadłam i straciłam duuuużo rzeczy, to jeszcze potem net mi siadł :/ I Lajla wszystko zbudowała bo podobno Agatha sobie po Netherze łaziła :P 

Więc tak to wygląda na Skyblocku. Jakby ktoś nie wiedział, co to, to to jest w MC podniebna wyspa. Tworzysz se wyspę latającą i dostajesz w skrzynce rzeczy do jedzenia, lawę, wodę, sadzonkę itp. Masz jeszcze drzewko do drewienka. I musisz tą wyspę... Rozbudować! Lawa i woda potrzebna do generatora cobbla. Ale to już w innym poście. 

Także polecam ten serwer! Jest super :D Później wstawię jeszcze do tego posta screeny z tego serwa.
IP serwera: S1.minegrawd.pl 
Zapraszam!!!
Italia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz