wtorek, 12 listopada 2013

Kimmikou - Władczyni Ghastów ._.

WHAT? XD
Zgadza się. WŁADCZYNI GHASTÓW, Ituś. Ja, Kim władam tymi duchami mrauczącymi jak koty. JA!

Dobra. Nie pytać się. Wiem, że to było dziwne. Ale Ituś mi się tu wtrąciła ze swoim "WHAT? XD".
A tak na serio, to się przedstawić wypada.

Imię: Anita (Ani)
Płeć: Kobieta
Wiek: 12 wiosen
Urodziny: 13 listopada
Charakter: Niecierpliwa, bywa wredna (BYWA), lubi się wydurniać, jest na ogół nieśmiała (internet, to co innego. Oczywiście)
Zainteresowania: Wilki, książki, kolarstwo, tenis, psy, śpiewanie, gra na gitarze
Umiejętności: To i owo na rowerze, czujna
Wady: W ogóle nie jest silna :( i wiele, wiele
Inaczej:
Mam na imię Anita, ale możesz mi mówić Ani. Nie życzę sobie BY MÓWIONO DO MNIE ANITKA! Liczę sobie już 12 wiosen. Urodziłam się listopada 13. Z charakteru jestem niecierpliwa. Potrafię dopiec, na ogół bywam nieśmiała. KOCHAM się wydurniać, no bez tego by nudno było. xD Moje ulubione zwierzęta to wilki i psy. Nie lubię kotów (są wyjątki). KSIĄŻKI, książki, książki. Tak, książki. Kocham śpiewać ii grać na gitarze. Gram w tenisa. Chodzę na treningi. Ogólnie, jest to moją pasją, tak jak śpiew. Po za tenisem chętnie jeżdżę na rowerze. Bywam na tak zwanych Masach Krytycznych. Kto w szczecinie mieszka może widział. Na tym dwukołowcu jeżdżę praktycznie od kond  skończyłam trzy lata. Przez ten czas nauczyłam się tego i owego. Nie jestem w ogóle silna. Jestem słaba. Mój młodszy brat jest ode mnie silniejszy. D:
Wątpię, że komukolwiek zechciało się przeczytać to powyżej, ale i tak opiszę jeszcze swój wygląd.
Włosy mam w kolorze ciemnego blondu. Zwisają też z nich dwa warkoczyki: różowy i niebieski. Oczy są niebieskie. Mam dosyć bladą cerę. Lubię chodzić w dżinsach (jakie to polskie), bluzach z kapturem, tenisówkach lub adidasach i trampkach.

A teraz o GHASTACH!

GHASTY :D

Myślę, że należą do mobków najmniej lubianych przez graczy grających na "survivlu" (tekst jednej z NPNZ).
Szczelają one takimi kulkami które się palą i rozwalają wszystko. Jak są wkurzone to ich zacne oczęta robią się czerwone. o.O Warto wspomnieć, iż Kim jest władczynią tych duchów, więc te nie walą w nią jak w nie powiem co. One ją wielbią i wypełniają jej rozkazy. Mwahahahahahahaha! A tak na serio to usiłują zepchnąć do lawy czy dowalić do połowy serduszka.

Ghasty uwielbiają rzeczy typu:
- Diamenty
- Sztabki żelaza
- Seciki
Iiiii...
- Kurczaki (TAM TAM TAAAAAAM!!!)

Można odbijać ich piłki z pomocą miecza lub strzał.

Gdy ten oberwie to zacznie płakać ;_; i wypadnie z niego Łza Ghasta i EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEXP!!

Myślę, że to na tyle. Jeżeli Ituś mnie przyjmę to napiszę część drugą. :D

Papatki
Kim

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz