czwartek, 15 sierpnia 2013

Koniec laby i hulaj duszy. Ciotka Italia wróciła! XD

No dobra. Koniec imprezy!!! :D Tak, tak. Ja za wami też się stęskniłam^^. Dobra. Mam do uregulowania kilka spraw:

Przede wszystkim dziękuję wam za okazane współczucie, ale niestety, nasza Ś.P. Marcysia jest już w niebie i skubie mleczyki :'( Niech spoczywa w pokoju. Amen.

Dwa to informacja do Lajli dotycząca jej pytania:
Wiem, że chciałabyś być adminem, chętnie bym Cię nim zrobiła, ale to poważniejsza sprawa (xD) i porozmawiamy o tym w cztery oczy już jutro^^. I teraz tylko się wkurz... Z Zuzikiem też. Proszę nie bij! Ale ona też jest adminem. Jej zdanie też się liczy.

Trzy to do czytelników. Pamiętacie post ,w  napisałam o Niespodziance? Jeśli nie to znajdziecie go >>Tutaj<<
No więc niedługo posta napiszę z... Andżeliką! (Lajlą) :D I może Zuzia się dołączy (Moooże). Przyjeżdża do mnie^^. Fajnie, nie? :D Już jutro u mnie będzie. I planuje dla niej róóóżne niespodzianki. Ale ciiii! Hihi^^.

I czwarte też do czytelników, że mam pomysła na nowy konkurs. I możliwe że Andżelika mi w nim pomoże. To będzie mój i Adzi (o ile zostanie adminem). Z tego co wiem Lajla powinna nim zostać. A więc teraz zostaje tylko rozmowa z Zuzikiem. Mam nadzieję, że się zgodzi.

To ja już kończę. Na razie!
Italia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz