środa, 27 marca 2013

baner

Jeszcze raz przepraszam za zuzika ale on wyjeżdża na wielkanoc dzisiaj się pakuje jutro wyjeżdża w siną dal i uuu nie ma jej :( Ja też wyjeżdżam w piątek ale będę pisać posty nie to co te leniuchy zuzik i pumcia, a pumcie to już wogle czeka pożądne walenia jabkieem :/ A wracając do tematu tego posta to na cromimi poprosiłam janinkę żeby mi zrobiła takie cuś :
no i jak widać zrobiła i dziękuje jej bardzo za to jest super ! Już bardziej się tego bloga ulepszyć nie da xD Nięc tak
k już prawoe zakńczyliśmy etap pierwszy bloga czyli reklamowanie go, uleprzanie itp. tylko jeszcze zuzik musi się przedstawić ! Potem będziemy mogli przejść to do postów takich jak jabkoo czyli o minecrafcie :)

Pa pa ! Italia

3 komentarze:

  1. Jak wam się podoba nowy wygląd bloga ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddawaj moje japkoo! This is a skandal... A blog jest swietny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja mam jabkoo a nie japkoo to różnica a moje jest zpikselowane xD pozatym tak mi przyszło do głowt te ,, jabkoo '' nie wiedziałam skąd no a póoźniej sobie przypomniałam że z twojego janinkowego świata xD I dziękuje dziękuje :)

      Usuń