czwartek, 28 marca 2013

Najlepsze cytaty i momenty śmietany xD

Postanowiłam zrobić takie cuś że będę co tydzień w czwartek pisać post z najlepszymi cytatami i momentami śmietanki 40 % 'owej xD Nazwałam to śmietankowy czwartek :) No więc realizuje pierwszy śmietankowy czwartek !

                               CYTATY :

,, Nioch nioch "
pan śmietanka : nioch nioch 
vertez : ty mi tu nie niochuj :p 


,, tylko trzy przeczytam ! ''
vertez : no czytaj śmietanka ( tabliczki na mapie escape )
pan śmietanka : ... ale ja się wstydze ... ( z nieśmiałym głosem ) 
vertez : ( śmieje się ) noooo.... śmietanka czytaj !
pan śmietanka : dobra ... ale tylko trzy !

,, diaksy "
pan śmietanka : chcesz diaksa ?
kasia : no jasne !
pan śmietanka : to se weź ! ( wrzuca wszystkie diamenty do lawy )
kasia : jak możesz ...

,, to nie ja ! ''
vertez : śmietana drzwi rozwaliłeś !
pan śmietanka : ... to nie ja ... 

,, murzyn  "
vertez : siemanko jestem vertez i dzisiaj będę...
pan śmietanka : murzyn mnie tutaj terroryzuje hi hi hi !

No to wszystko pa pa ! Italia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz