niedziela, 28 kwietnia 2013

Ciekawostki o ośmiornicach w minecrafcie

Cześć chciałam wam opowiedzieć o ośmiornicach. A jeszcze chciałam powiedzieć, że od teraz będę pisała posta prawie w każdą sobotę albo niedzielę.xD
Wracając, nie wiem czemu ośmiornice w minecrafcie mają zęby, ale i tak ich nie używają. Tylko ty je możesz zabić, ale one cie nie zabiją. Moim zdaniem są dziwne i fajne. Kiedy pierwszy raz widziałam ośmiornice w minecrafcie chodząc po świecie myślałam, że to jest jakiś potwór przypominający ośmiornice, jak zanurkowałam do mniej ona uciekła, ale w tedy zobaczyłam ja pierwszy raz. Nazywam ją wielką łepetyną.:) 
Dla tych , którzy jej nie widzieli to ona:


Pozdrawiam zuzik

8 komentarzy:

  1. Mój pomysł. Ja chciałam pisać ciekawostki o przeróżnych rzeczach jak mnie przyjmiecie. Ale spoko. Enderman jest mój jak coś.

    OdpowiedzUsuń
  2. To do zuzika napisz jak chcesz żebyśmy Cię przyjęły, tylko ona musi się jeszcze zgodzić...

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja czekam na Twoją odpowiedź, Italia na temat grafika blogowego. Jeżeli się zgodzisz zrobię parę fajnych ozdób... ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. wysłałam Ci zaproszenie więc...

    OdpowiedzUsuń
  5. Tamten facio się na mnie gapi. I w dodatku łazi po ekranie! ŚWIAT SIĘ WALI!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHA no wiem też się zdziwiłam, wchodzę na swego bloga, patrzę a tu STIVE !!! xD

      Usuń
    2. No nie?! Jestem z niego zadowolona! *Peszy się jak paw*

      Usuń
    3. Ten twój znajomy nie chce opuścić wciąż tego bloga! Chyba mu się tu spodobało... No nic będę musiała się z nim zakumplować xD

      Usuń