sobota, 20 kwietnia 2013

Nyan Cat ! Czyli post z innej beczki xD

Wiem, wiem, zaraz pewnie obsypiecie mnie komentarzami ,, Co to za post ?! Przecież to nie minecraft ! '' :D Tak, wiem, to nie minecraft ale to przecież też pikselowe, nie ? xD No więc, ja mam Nyan Cata i dla mnie to nalpesza apka na świecie więc napiszę o nim posta :)
Nie wiem, czy dobrze mówię, ale wydaje mi się że jest on tylko na androida... Chociaż ja tam się nie znam. Ja mam Nyan Cat lost in space 
I muszę wam powiedzieć, że jest ekstra ! Mój rekord to ponad 200 000 ( nie chce mi się sprawdzać, jaki dokładnie ) i 20 ileś monet ! Mam super skiny, tła, no i w ogóle ta gra jest super !!! Polecam, serio :) oczywiście minecraft jest 100 razy lepszy ale to już inna bajka... Tak wygląda nyan cat :
proszę, dla was specjalnie tapeta na tło pulpitu :
To tyle na razie, pa ! 
Italia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz