poniedziałek, 14 października 2013

AAA! Byłam na końcu Minecrafta!

NA SERIO!!! O-O NIE ŻARTUJĘ! Możecie mi nie wierzyć, ale ja naprawdę tam byłam! Nie w Pocket Edition, w naszym MC na komputer! O_____o
To było tak. Straciłam internet więc zrobiłam sę z nudów świat na trybie hardcore "Chartkor ze smietankom". Cóż za twórcza nazwa <3 Miałam włacząne F5 więc jak mi się wygenerował świat to paczę a tam mój skin stoi na samej krawędzi świata jakby był na skyblocku i... spada w odchłań O.O Trwało to przez kilka sekund. Później znalazłam się na terenie straaasznie zbagowanym więc ide ide i nagle wpadam do jakiejś dziury która się zbugowała i ginę C: "You died. It's game over, man, game over!" Hyyy... To było dziwne O-O Szkoda że nie zdążyłam zrobić screena. Ale tam byłam i wszystko widziałam! Czyli jednak MC ma swój koniec.

To ja już koooo....kokokokokokokooooo....ńńń kokokooo... czeeczeczeeeee koko....
Sorry, an error ocured. Please try again later.
.....
.....
.....
.....
Sorka, zbugowałam się xD Na razie!
Italia

3 komentarze:

  1. Zobacz sobie ten filmik. Ciekawy. Jest jeszcze o netherze i enndzie ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=sWGDC5skbqo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ituś. Niestety muszę zrezygnować z tworzenia "grafiki" na Twojego bloga. Nie starcza mi już czasu, a i kontaktować się nie ma jak. ;( Do zobaczenia.
    ~Janinka

    OdpowiedzUsuń