niedziela, 6 października 2013

Minecraft Premium

Chyba wiecie, co to, nie? XD Minecraft Premium to po prostu legalny minecraft. Kupuje się go za 80 zł lub drożej. Ja kupię niedługo premium :D Jak go zakupić? Jakie daje on nam możliwości? Zaraz wszystko wyjaśnię.

Zakupić go możemy na stronie minecraft.net
Wtedy mamy własne konto i czystą, legalną grę. Posiadamy także kilka możliwości:

•Możliwość posiadania skina
•Dostęp do serwerów premium
•Łatwe zaktualizowanie gry
I rózne inne. Moim zdaniem warto zakupić premium. Zwłaszcza jeśli się najczęściej gra w MC. Nie mogę się już doczekać aż będę miała skinka :D Wiem, że trzeba wydać te 80 zł za grę, ale grę się kupuję, nie powinno się ściągać z internetu. Zapraszam do kupna premium!!

Italia

5 komentarzy:

  1. A mi mowilas ze Notch nie ma za bardzo przeciwko nie lagelnemu xdd.

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, Notch popiera hackerstwo, ale na grze zarobił i tak grube miliony ;) Warto kupować premium. Jej, ktoś oprócz znanych mi osób odwiedza bloga! :O Bardzo mnie to cieszy Martyna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodałam do bloga zaokrąglone avatary. Mam nadzieję, że się podoba. Jakby co kontaktuj się ze mną poprzez Kimmikou (SF, cromimi, howrse).

    OdpowiedzUsuń