sobota, 22 marca 2014

Minecraft mi się zepsuł...

Tak. Minecraft mi się zepsuł. Dlatego planowanej serii postów nie będzie ;__; Super, nie? Wybaczcie. Włączam i pojawia mi się normalnie- Login: Hasło: Force update:
I jak klikam login to się ładuje... ładuje... ładuje... I się nie chce załadować. Zacina się.
Wiecie może co zrobić? Chyba będę musiała odinstalować i pobrać jeszcze raz ;__;
To pewnie przez to, że kliknęłam ''force update'' i jak się aktualizowało to wyłączyłam MC. Eh... Przepraszam.

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spróbuj go odinstalować i zainstalować kilka razy (chyba że przy pierwszym zainstalowaniu po odinstalowaniu będzie działał), a jeśli nie będzie działał to możesz równie zainstalować MinecraftByZyczu z modami.
    Pozdrawiam!


    OdpowiedzUsuń
  3. Taa... mi też się zepsuł... A tak po za tym muszę odejść. Nauka wzywa, a średnia spada, i spada, i spaaaaada... Załatwie jeszcze nowy wygląd i pa pa. :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Yay! Nowy wygląd! :3 Siedziałam trochę nad tym wszystkim, ale efekt jest, według mnie zadowalający. c: Tylko, kurcze nie mogę usunąć białych, brzydkich elementów. :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest slicznie *.* Dziekuje bardzo. Minecraft by Zyczu juz sciagniety, moze dzisiaj wstawie jakis poscik o nim :3

    OdpowiedzUsuń