niedziela, 12 października 2014

Powracamy!

CDN...

4 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, zapraszam do mnie :) http://kwadraciaki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kompletnie porzuciłyście tego bloga...

    Bunia pozdrawia ^-^

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybaczcie. Niestety adminki nie mialy czasu aby pisac na blogu. Przyszedl trudny okres w naszym zyciu. Ale teraz ja przynajmniej mam juz wiecej czasu dla was, dla tego juz w FERIE ZIMOWE planujemy powrocic! Tym razem postaramy sie bardziej rozglosnic nasza strone, aby czytelnicy do niej wrocili. Wkoncu to najlepszy polski blog o minecrafcie i nic tego nie zmieni! ;) Mam nadzieje ze wy tez sie nie poddacie i pomozecie nam podniesc strone.
    Pozdrawiam, Italia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja stracilam wene. ;/ Ale przychodzi mi jej coraz wiecej c: Wiec trzymajcie kciuki.

    OdpowiedzUsuń