poniedziałek, 27 maja 2013

Ciekawostki o...Emanuelu! Part 3.

To już 3 część ciekawostek o Emim. To nie będzie długi post ale chciałam oświadczyć, że...
EMI OŚWIADCZYŁ SIĘ ITALII!

http://i41.tinypic.com/i29gue.jpg

Jeszcze nie odpowiedziała ale odpowie. Czekacie razem ze mną i Emim na odpowiedź Italii? Czy ona się zgodzi? A może będzie przeciw? Albo musi to przemyśleć? Zobaczcie na Pikselowe Przygody! Podaliśmy już linki więc podawać już nie będę. A i Part 3 bo Italia pisała Part 2. Zobaczymy co będzie...

13 komentarzy:

  1. OMG! SZOK! o_o A Italiuś zemdlał xD Szybko do szpitala! AAAA!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuuuu...Ciekawe jak odpowie Italia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze i tak nie ma odpowiedzi. Zaczynam się bać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pytanie zasadnicze. Co to jest? ( bez obrazy do Eamuela )

    OdpowiedzUsuń
  5. Że co że ta budowla? Pierścionek zaręczynowy od Emiego <3 Oświadczył się Italii w końcu, nie? I słyszałam od Zuźki, że myślałeś, że Emanuel to mój prawdziwy chłopak xD HAHAHA xD Oh, biedne nie kumate dziecko xD Prawdziwy chłopak HAHAHA!

    OdpowiedzUsuń
  6. No Italia nie chciałabyś mieć takiego chłopaka? Ja mam w klasie Emanuela. Jest świetnym przyjacielem który mnie zawsze broni. ^^ A jak coś macie do mojego Emanuela to kłaczkiem dostaniecie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz co, uważam, że PP ma za dużo... romansów xD Może zamiast zajmować się miłością Italii i Emiego, zajmiemy się PRZYGODAMI??? xD

    OdpowiedzUsuń
  8. I dałam odp. Italia wychodzi za Emiego! Ale na ślub za wcześnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spoko, spoko. Teraz TYLKO przygody. Ok? Zajmujemy się serwerem.

    OdpowiedzUsuń
  10. No i jeszcze tworzenie serwera.

    OdpowiedzUsuń