poniedziałek, 27 maja 2013

Emuś oczami Itali

http://i39.tinypic.com/72yd1s.png
Dobra, skoro Lajla mnie prosiła, to włala i jest post o Emanuelu w mojej, a właściwie w Italii wersji. Tak wiem, ja jestem Italia, ale Italia to też ona:

(skin jest mojej roboty)
Jest ona dziewczyną Emanuela w Pikselowych Przygodach. No więc teraz ona napisze:

Witam, jestem Italia. Przybyłam z Pikselowych Przygód i opowiem wam o moim chłopaku... Emanuelu <3
Poznaliśmy się niedawno... Od razu, kiedy tylko go zobaczyłam, zakochałam się na zawał <3 On z resztą też. Nawet wykopał dla mnie diament... Jakie to sweet :3 Zrobiłam z niego naszyjnik i do dzisiaj go noszę.
Ten mój słodziak zbudował nawet dla nas domek letniskowy. Niestety miał wypadek :'( Byłam cały czas przy nim. Wtedy pierwszy raz pocałował mnie w ustecka <3 Emanuel zawsze mnie wspierał, pomagał mi, to czuły chłopak i za to go kocham...
Naszą historię możecie śledzić TUTAJ.
Do zobaczenia na pikselówkach! Italia
_____________
A tak przy okazji to jest nabór do Pikselowych Przygód! Jeśli macie konto na cromimi to koniecznie się zgłoście!!! :)

4 komentarze:

  1. -Oh, moja Italio! Zobacz wpis na PP! Mam nadzieję, że Ci się spodoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh mój Emi! ZOBACZ NA PP BO KURCZĘ OSZALEJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  3. -Co? Jeśli oszalejesz ze mną to mogłaś się nie zgadzać! Myślałem, że mnie kochasz i dlatego się zgodziłaś...a nie z litości. :(
    Emanuel czekał na buziaka...

    OdpowiedzUsuń
  4. O jezu... W sensie że oszaleję bo tak długo nie odpisywałaś na PP! I to było do Ciebie a nie do Emusia. I się zgodziłam. Wiesz, że Itsia kocha Emusia <3

    OdpowiedzUsuń