środa, 15 maja 2013

Oh witajcie. Autografy później. ^^

Miałam napisać post powitalny więc. Witajo! Moja minka to ^^ zawsze ją piszę. Bo ta minka mnie wspiera od...o były to stare lata. Więc. Urodziłam się piątek trzynastego w grudniu roku 2002. O czekajcie telefon. Tak. Tak. Naprawdę? Dobrze. Mam nie opowiadać tyle. Chciałam też powiedzieć, że od dzisiaj mówię tylko głosem Śmietanki 40%. Będę najczęściej pisać o ciekawostkach... Gdzie moje maniery? Na początku powinnam podziękować Zośce i Zuźce. Bo to dla mnie ważne. Ale o czym tu jeszcze napisać. Ubustwiam Edki i Emanuela. Chłopaka Italii. Jeszt super. I ma bluzę. ^^ Eeee... Wiem! Muszę powiedzieć coś pięknego.
Wiesz co Ci powiem? He? Jesteś kwadratowy!
Chciałam też zgłosić skargę bo jakiś gostek mi po ekranie łazi jak wchodzę na Minecraf Word. Kobity moje powiedzcie czemu. O! Jeszcze chciałam powiedzieć, że biorę udział w konkursie. I bardzo bym prosiła by dużo osób się zgłaszało. A! Zielony ogórek! Wiać!

21 komentarzy:

  1. Hahaha, Lajla, ty to zawsze mnie rozbawisz do łez xD I proszę bardzo ;)
    Oh, niestety, musisz się zaprzyjaźnić z naszym Stivem, bo jak na razie to on się nigdzie nie wybiera! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No oczywiście. Moje lenistwo nie pozwala mi na zmienienie ozdoby xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zmieniaj ;) Jest fajny, tak sobie tylko żartujemy :D

      Usuń
  3. Lajluuuś... Co to znaczy tak właściwie ta buźka ^^ ? To są jakieś oczy czy co???

    OdpowiedzUsuń
  4. To są oczka. Ja to wiem jak rozbawić białe twarze.Właśnie jem z owcy. ^^ Kupiłam ją w M'c.

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisze ktoś o zmianie koloru owcy??? Ja umiem... tak jakby...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak można zmienić kolor owcy???

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiedzcie mi ludzie dlaczego jestem herobrainem w moim MC a nie stivem???!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chodź. Zjedz ze mną z owcy. To Ciebie uspokoi. Kolor owcy można zmienić barwnikiem. Masz barwnik w ręce i na owce klikasz prawym przyciskiem myszki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mam zjeść z owcy? Na owce mam usiąść i zjeść???

      Usuń
  9. WTF???!!! (Sorka że się wyrażam :D) Nie można zjeść owcy! :o Nie kumać

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie. Owca daje wełnę. Nie mięso.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale z M'c (McDonald) są HM (HappyMeal) z owcami. To ja mam miseczkę owcę. ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. ahaaaa... To ci chodziło o McDonald xD A myślałam że Ci chodzi o MC (minecraft) xD

    OdpowiedzUsuń
  13. a Kubie to wogle chodziło o prawdziwą chyba xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Ha! Ty też rozśmieszasz. ^^

    OdpowiedzUsuń