środa, 29 maja 2013

Minecraft Pocket Edition


Na życzenie pewnej graczki z cromimi, Oxi00, która mi zrobiła piękną pracę na SE, oto i jest post o Pocket Edition. Już daaawno planowałam ten post ale... jakoś nie chciało mi się go pisać xD No więc Minecraft Pocket Edition to hit na telefony z androidem. Jest to po prostu kieszonkowa wersja MC na telefony i tablety. Ja sama posiadałam minecrafta PE do czasu, aż mi się nie zepsuł tablet :( Są dwie wersje: Pełna Wersja i Demo. Pełna Wersja jest oczywiście płatna. Demo jest darmowe, za to jest mniej dostępnych opcji i nie można zapisać świata. W minecrafcie Pocket Edition oczywiście jest mniej opcji, niż w prawdziwym minecrafcie. Jest mniej bloków, nie ma redstona ani mechanizmów, nie ma szmaragdów, no i craftuje się inaczej. Zamiast układania przedmiotów w odpowiednim miejscu, po prostu wybiera się co chce się zrobić i jak ma się wszystkie potrzebne przedmioty,  klika się na taki pasek i... robi się :) Jest to o wiele prostsze. Macie tu parę screenów z PE:



To powyżej jest akurat staaara wersja ;)


O, a to powyżej to właśnie crafting ;)
No to chyba wiecie o co caman z PE :) W następnym albo jeszcze następnym napiszę jak znaleźć diaksy w PE i dobre porady, także na życzenie Oxi00. Bo raczej wcześniej napiszę o... a to niespodzianka :D
Narka! Italia

5 komentarzy:

  1. Dziękuję C:

    Jest redstone, w końcu się do niego dokopałam, w najnowszej wersji jest też możliwość hodowania zwierząt i wiadra C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak? O, szkoda że mi się tablet zepsuł :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa ale jednak granie na PC jest dużo wygodniejsze :)

    OdpowiedzUsuń