niedziela, 14 lipca 2013

Czy HEROBRINE naprawdę istnieje? Czym on jest?!


Ponownie piszę posta...Dziś o koszmarze każdego gracza MC. Dziś o HEROBRINIE. Koszmar każdego człowieka który gra w MC. Czy on istnieje? Jeśli tak kim lub czym on jest? J do niedawna myślałam, że nie istnieje ale nasza Zosia mi pokazała filmik który ukazał mi prawdziwego HEROBRINA. Wtedy uwierzyłam. Proszę mam dowód, że jest w naszym MC na komputer alei na Pocket Edition:
To jest na nasz MC. A to na Pocket Edition. Po angiesku ale jest.


Proszę. Nie wiedziałam, że on istnieje. Ale na szczęście tylko dzięki modów. Ale w Pocket Edition? Znajdź domek.
Jeśli widzisz rozwaloną ziemię następną rozwal DIAMENTEM!
Wierzycie? Ej serio! Mój kolega znalazł taki domek. Rozwalił to diamentem tak jak w filmiku i...HEROBRINE nas U!!! Ale wyłączył telefon i nie zabiliśmy go. Szkoda. Ale istnieje! Serio istnieje! Dzięki Ituś, że mi to udowodniłaś! A! Jeszcze jedno. Wy wiecie co to jest? HEROBRINE to nie potwór! Następna lekcja od Itusia. HEROBRINE to...
Upiór!!! 
Ja myślałam, że to potwór ale znowu miałam lekcję od Zosi. Zosia, uczysz mnie! Masz kolejny + od mojej mamy. Wiecie, że moja mama lubi naszego Itusia? Nooo! Zosia twierdzi, że moja mama ma cudowną córkę. Hy, hy. ^^  HEROBRINE dlatego, że jest UPIOREM może zabierać nam rzeczy jak nam wypadną. A najstraszniejsze jest to, że może do nas pisać. Pisze p angielsku ale jednak pisze!!! Przerażające. HEROBRINE to brat STIVEA. Bo Zosia mówi, że STIVE to skin stwórcy gry. A wiem tyle, że Zosia ma zawsze racje i, że HEROBRINE to brat stwórcy gry. Słyszałam od Zosi też...brat stwórcy gry umarł i HEROBRINE jest stworzony na jego cześć. Ale ciekawe, najbardziej straszny i zły MOB jest stworzony na cześć brata stwórcy tej gry. O! Muszę iść! Pa!

8 komentarzy:

  1. Po pierwsze to jest zart ze strony mojang i herobrine to bug którym trolują graczy. Po drugie herobrine na fimiku to osbha z multi. I niby dlaczego myślicze ze zostwil ten miecz dzieciak hyy... No właśnie dla swojego kolegi. Bez komentarza

    OdpowiedzUsuń
  2. LAJLA!!! JUŻ JEST POST O HEROBRINIE! http://www.wloski-craft.blogspot.com/2013/04/herobrine-i-co-zagrasz-w-minecrafta-czy.html -.- Usuń tego posta!

    OdpowiedzUsuń
  3. I Kuba to był PRAWDZIWY Herobrine ;) Normalny gracz nie może mieć białych oczu. A Herobrine może zabierać rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu Ci tak zależy? Przecież INACZEJ oby dwie opisujemy. Nie dałaś tych informacji co ja.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale BYŁ już post o Herobrinie!!! Ok, niech Ci będzie. Ale nie powtarzaj postów! Bądź bardziej kreatywna ode mnie xD I dałaś taki sam filmik co ja D:

    OdpowiedzUsuń
  6. Wal się. ^^ (Wiesz, że żart. Ale musiałam to powiedzieć.) Jestem kreatywniejsza! Chyba... Będę cię męczyć...
    3
    2
    1

    0!
    Voy Por Ti!

    OdpowiedzUsuń
  7. Co??? o.O
    Ja też będę Cię męczyć!
    3
    2
    1

    0!
    Psypsychol psypsychol śmietanka!

    Gdzieś tam Mandzio na górze. Wszyscy razem spotkamy się! Mimo świata który wbija na serwer bo już mi się ładuje C:

    Co on ma zamiast nosa? On ma... kabanosa! Jestem raperem! XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Noth zaprzeczył na twitterze:
    @notch: Herobrine isn't real in any way, no. I never had a brother (well, there's a half brother I've never met..), and he's not in the game. (Herobrine nie jest prawdziwy w żadnym razie. Nigdy nie miałem brata (właściwie mam przyszywanego brata (dosłownie: półbrata), którego nigdy nie spotkałem i nie ma go w grze.)

    OdpowiedzUsuń