poniedziałek, 29 lipca 2013

Grzyboland! :D

Witam! Minecraft nas ciąglę zaskakuje. Napewno słyszeliście co to BIOMY. Jeśli nie... A to napisze o tym w następnym poście. Lajla ja go rezerwuje! No więc zainstalowałam kuzynce MC. Zrobiłam jej świat na creativie. I postanowiłam pójść z nią do netheru. Zbudowałyśmy portal, wszystko ładnie, pięknie, chodzimy sobie po netherze itd. W końcu nam sie znudziło i chciałyśmy wracać... Ale portalu NIMA! szukamy, szukamy i NIMA! No więc ja na luzie mówie do Majki ''spoko loko nie buj żaby, zbudujem nowy!'' XD No to buduje, wchodze i wyobraźcie sobie.... JESTEŚMY POD ZIEMIĄ! To ja kopie i kopie do góry... Nagle... WODA! To ja wypływam i okazało się źe... WYRZUCIŁO NAS NA ŚRODEK OCEANU! No to ja biore łódż do łapki, stawiam, wchodze i... płyne.... Płynę... Płynę... Płynę...Płynę...Płynę... Płynę... Płynę... Płynę... Płynę... Płynę...

 GODZINĘ PÓŹNIEJ...

Płynę... Płynę... Płynę... i W KOŃCU Majka zauważyła jakąś WYSPĘ! I to dużą... Ale nie zwykłą... My się japimy a Tu na dircie jakieś szare cuś, wieeeelgaśne grzyby (tak, GRZYBY! O-O) i... Muuchomory XD Czyli krowy porośniętę  muchomorami! O-O I nazwałyśmy to Grzyboland :D Mamy tam domek, hodowlę krów, świń, kurczaków i owiec (Musiałyśmy przecie zaludnić ziemię! XD).  Screena wam nie dam bo jesteśmy na Macach, a nie na PC. Ale dam wam inne zdjęcia:

 Tak wygląda Wyspa Grzybów. To są Muuchomory:
I wiecie, że można je golić jak owce? Tak! Bierzemy nożyce i golimy je z tych muchomorów i... Wychodzi nam krowa! :D Jeśli chcecie znaleźć Grzyboland. idżcie do Netheru, zbudujcie nowy portal w Netherze, jak wyżuci was na środek oceanu to płyńcie w STRONĘ SŁOŃCAAAAA! Może znajdziecie Grzyboland... A może nie... XD

To ja już kończe. Napisze jeszcze jednego posta i będę się z wami żegnać.
Bye! Italia^^.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz