sobota, 20 lipca 2013

Lajla na łowach. #1

Zrobiłam sobie dzisiaj server "EKSPERYMENTY". Tak, tak jest on na Creative. Jest na super płaskim bo szybciej znajdę wioskę. ^^ Zrobiłam kilka 'eksperymentów'. Oczywiście uwieczniłam je dzięki przycisku 
Print
Screen
SysRq
No więc. O to zdjęcia:
To jest moment gdy piorun uderza w ziemię. Nie zdążyłam zrobić foty piorunowi ale mam fotę jak jasne zrobiło się niebo.
To jest dziecko zombie. ^^ Kogo wam przypomina? Tak! Tak, to jest mieszkaniec wioski (DZIECKO) które zostało zarażone przez zombie. ^^ Będzie się nazywać...Zdzicho! Ma łopatkę. O-O Mamo! Też taką chcę! Czekajcie...staję się zooooooooombieeeeeeeee.
Dziecko zombie w tej, tej jak to się nazywało...O! W zbroi. ^^ Zapomniałam jak to się nazywa. ^^ Słooooskie zobie, słooooodkie. Ma skórę z zombie. Bo takie zombie (Osadniki zombie) mogą zabierać itemy. Jaaa! Zdzicho tam jest! Ten to będzie...Aaaa! To dziewczynka. ^^ To będzie...Marlena.
A to jest nowy, NOWY boss. Znaczy przez eksplozją bo on gdy się naładuje to eksploduje. Taką ma naturę. Zaraz powiem jak się nazywa...Yyyy...Tam jest Marlena?
A to jego wygląd po eksplozji. ^^ On się zwie...Winter lub Winther. Jakoś tak. ^^ Tamte bloki żelaza to pozostałości po eksplozji. Zostało...7 bloków żelaza a było...Około 55. ^^

Witner czy jakoś tak to nowy boss. Kiedyś o nim napiszę. Kieeeeeedyśśśś...Napad zombie. ^^
---
Jak już wiecie to ja, Lajla chwilowo tylko będę pisać posty. Zosia nas opuściła i wróci 10 sierpnia. Zuza jakoś...ja i Zosia wątpimy, że napisze posta (Jeśli Zuziu to czytasz to znaczy, że trzeba więcej postów pisać! xD). Czyli chwilowo to ja muszę opiekować się MW w sprawie postów. Wygląd już mamy piękny od naszej Janinki. Proszę podawać tematy na posty do:
LajlaForMe-Konto z cromimi.
Laslencja-Konto z Słodkiego Flirtu.
LajlaForMe-Konto z MissFashion.
♥LajlaForMe♥-Konto z howrse.
Erica Nedo-Konto z Gmail.
Erica Nedo-Konto z Google.
Można też napisać w komentarzach. To jest bardzo pomocne. Podajcie mi tylko temat na następny post. Oczywiście jeśli możecie. xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz