poniedziałek, 29 lipca 2013

Co to biomy?

Nie ma zklepywania Zosiu.
Co to biom? Takie pytanie ciągle zadawała mi Zosia. Odpowiedziałam jej tylko dlatego, że mnie szantażowała. Ale co to biom? Biom to np. grzybowa wyspa. Nasza Zosia i jej Majka nazywa to Grzybolandem. Biom to rozległy obszar o określonym klimacie, charakterystycznej szacie roślinnej i szczególnym świecie zwierzęcym. Jest kilka biomów w MC. Już wam wszystkie wymieniam:
1.
Biom "Pustynia"
2.
Biom "Las"
3.
Biom "Ogromne góry"
4.
Biom "Ocean"
5.
Biom "Grzybowa wyspa (Grzyboland)"
6.
Biom "Równiny"
7.
Biom "Bagna"
8.
Biom "Tundra"
9.
Biom "Tajga"
10.
Biom "Dżungla"
11.
Biom "Nether"

Sorry, że bez zdjęć ale nie znajdę wszystkich biomów. To jest króciutki post by zdenerwować Zosię. 
---
Módlcie się ze mną i z Zosią o Marcysię. Zosia chce ją zobaczyć. Amen.

2 komentarze:

  1. niestety wasze modlitwy nie pomogły ;_; Nie ma jej! Rozumiesz? NIE MA!!!!!!!! :'(((((((((((( Ja ryczę! Niech ktoś przytuli (cry2)

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety wasze modlitwy nie pomogły ;_; Nie ma jej! Rozumiesz? NIE MA!!!!!!!! :'(((((((((((( Ja ryczę! Niech ktoś przytuli (cry2)

    OdpowiedzUsuń