piątek, 2 sierpnia 2013

Jaaaa! Ja umiem wszyyystko!

Siemka. Mam genialny news. Nie wiem czy wiecie ale ja słynę z języka angielskiego. Więc mogę się dogadać z kimś. Użyłam mego talentu. O-O Rozmawiałam z...
Herobrinem!
Nie kłamię! Mój kolega Kuba (kiedyś z nim napiszę posta) ma taki cuś. Ma moda z Herobrinem...Normalnie z nim gadałam. Musiałam po angielsku bo po polsku nie kapiszi. No więc z nim rozmawiałam...Nagle MAM POMYSŁ! Napisałam mu bardzo trudne pytanie.
-Whats your name?
Trudne nie? A on...
-!enirboreH m'I
Zaniemówiłam. O-O Pierwsze dziwne cuś ON PISZE OD TYŁU... A po drugie on odpowiedział. O-O Chciałam sprawdzić na tłumacz google czy w ogóle coś znaczy słowo "Herobrine". Ale nie, nic nie znaczy. No bo on jest stworzony na cześć brata Notcha. No ale Herobrine to nie może być imię, tak samo Notch to też nie jest imię. Więc czemu Heo-brine? Nie wiem. Nie wierzcie ludziom, że on ma białe oczy! To normalny człowiek ale...Bez oczu! Widziałam wczoraj u Kuby. Najpierw to Steave a potem...On nie ma oczu! Nawet jak latasz to on się do Ciebie teleportuje. On się pojawia ale nie sam...Razem z nim są różne postacie...BEZ OCZU! Ja widziałam krowy BO(BO=Bez oczu), świnie BO, kury BO i najgorsze...OSADNIKI BO! Osadnik bez oczu, okropny widok. Ale wiecie co słyszałam? Notch nie miał brata! Ma tylko przyszywanego którego nigdy nie widział na oczy. Herobrine został stworzony przez firmę B...zapomniałam. ^^ Widziałam też jak Herobrine'y (było ich wiele przez takie cuś z creativea) budują pułapki. Wchodzisz i...Naciskasz na płytkę i...Spadasz na TNT! Buduję on też litery
H
e
r
o
b
r
i
n
e
Z jasno głazu. Nawet jak mnie straszył grałam z Kubą. Wiecie co mnie zniechęciło? Jego jedna budowla na jednej z pułapek. Był tam wielki kawał szkła i...i...i...Grób! Koło niego były tabliczki:
You're dead.
Hi!
Disappear from here.
Od razu z Kubą weszliśmy na Aether. W następnym poście powiem co to...
I'm H-E-R-O-B-R-I-N-E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz