sobota, 31 sierpnia 2013

Życie na skyblocku #1 Farma! :D

Hej! Mówiłam wam już, że z dziewczynami gramy na serwerze skyblock. Dzisiaj chciałabym wam pokazać moją farmę. Oto i ona:
Hyhy^^ Mam tam dynię, arbuza, pszenice i dwa drzewa: dęba i brzozę (jedno chwilowo ścięłam). Wszystko jest ładnie ogrodzone płotkami.

Drzeeewkooo <3
A to jest nasze wspólne pole na zewnątrz na którym mam własnego prywatnego ARBUUZAA <3
Mniam mniam pyszny arbuuuz :P
                                                              Latarnia na Haloween ^^
Italia farmer :D
Pszenica! Będzie chlebek :P
Sadzimy pszeniceee
kąpiel w jacuzzi z Panem Arbuzem ^^
Po długiej pracy czas na odpoczynek pod dębem ^^. To był udany dzień na farmie! :3

To wszystko z Życia na skyblocku. Na razie! 
Ituś

3 komentarze:

  1. ,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował"

    Pytanka:
    1. Twoje ulubione danie?
    2. Ulubiony kolor?
    3. Mysz czy szczur?
    4. Gdzie chciałbyś spędzić wakacje?
    5. Lubisz chodzić do szkoły?
    6. Góry czy morze?
    7. Ulubiony owoc?
    8. Pies czy kot?
    9. Lubisz Anime?
    10. Lubisz żelki?
    11. Ile masz blogów?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięksy <3 Nie wiem do końca co to ale ok xD

    OdpowiedzUsuń