piątek, 9 sierpnia 2013

Pytanie do czytelników.

Mam do was malutkie pytanie. Czy jeśli nasza ukochana Zosia zgodziła by się zrobić mnie administratorem to chcielibyście konkurs ode mnie? Razem z Zosią bym zrobiła piękne dyplomy. Były by fajne konkursy bo wiedza Zosi + moje wariacje to by były kumulacje pomysłów. Ja bardzo chętnie zrobię konkurs. Ale muszę jeszcze znać waszą opinię. Mam już pomysł na konkurs. I prosiłabym żeby do konkursu nie zgłosił się tylko Kuba. No ja też chętnie się zgłoszę ale to malutko osób. Zapraszam Karola (Karolino to do Ciebie), Bunię, Kubę, oxi. Wiele osób czyta naszego bloga. Czemu tylko Kuba z czytelników się zgłosił? Bardzo nas cieszy to, że nas czytacie ale cieszy nas też, że robicie coś z,dla naszego bloga. Więc proszę naszych czytelników o uczestniczenie w konkursach. Nie łatwe jest wymyślić temat i nagrody. Punkty to nie wszystko. Więc pomyślcie. Bardzo nas to ucieszy.

6 komentarzy:

  1. Myślę, iż jest to genialny pomysł! Nadajesz się na admina. Masz świetne pomysły, poczucie humoru i wszyscy Cię lubią. Ja jestem jak najbardziej za. ;)

    I jeszcze coś, do Italii:
    Bardzo Cię proszę o kontakt! Mam bardzo ważną sprawę do omówienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Janinko. Ciebie też zapraszam do konkursu. Zosia chwilowo jest w rejsie. Miała dzisiaj wrócić ale jakoś jej nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. JESTEM! JESTEM I W STANIE PRZYGNĘBIONYM JESTEM! (cry2) MARCYSIA!!!!!!!!! NIE MA JEJ!!!!!!!!!!!!! N-I-E-M-A!!!!!!!!! :"(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( NIEEEEEEEEEEE! Właśnie wróciłam a klatki nie ma!!!!!!!!!! :"((((((((((((((((( Skontaktuje sie z wami jutro... (cry2)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi z powodu Marcysi. Teraz pewnie jest szczęśliwa w niebie :).

      Usuń
  4. Ale dobrze że umarła. Męczyła się. Niech spoczywa w pokoju.
    ~Amen.

    OdpowiedzUsuń