piątek, 23 sierpnia 2013

MineCreative [#1] A takie tam oswojenie ocelota :D.

Witam.A więc w poście poniżej Italia przedstawiła mnie za co jej bardzo dziękuje :>.Chciałabym Wam pokazać mój pierwszy obrazek który został stworzony aby go tutaj wstawić.


  Oto on.Wiem, że nie jest jakiś wybitny ale jest :D.Starałam się i mam nadzieje, że ktoś to doceni.Rysunek miał przedstawiać mnie,Lajle i Italie które próbują się zbilżyć do ocelota.Chyba wiadomo kto jest kim.Największa ciapa wskoczyła do wody no, a jak x.x.Robiłam to tak około dwie i poł godziny.Z 22 sierpnia na 23.Te góry to porażka.. Reszta może być moim zdaniem xd.Robiłam to pastelami, kredkami,ołówkiem,pisakami.

Tutaj dam jeszcze zbliżenie na postacie :

                                           Lajla :

Italia :

Ja:

Ocelot ^-^ :


Jeśli ktoś to przeczytał to dziękuje za uwagę i proszę o wyrozumiałość, bo wiem, że obrazek nie jest idealny.

Karootti.


5 komentarzy:

  1. Dziękuje.Dziwnie to brzmi dziękuje za to, że jesteś cudna xd.

    OdpowiedzUsuń
  2. xD Ładnie rysujesz ;3 Czekam na przebranie Edzia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie "przebranie" ? To on ma do mnie przyjść w gości! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahaaa... xD No to czekamy! Oby to nie ten złodziej Edek co go TAMC szuka... e__e

    OdpowiedzUsuń