wtorek, 13 sierpnia 2013

Powitajmy Zosię! Oraz mam piększną fotę.

Powitajmy Zosię!
Zosiu słyszałam co się stało. Spokojnie możesz mi się wypłakać w ramię. 
A teraz o MC. Mam suuuper fotę z MC. O to...Kicałaka!
No wiem. Piękna. Patrzcie jaką mam zbroję! I jakie uszyyyyska. A jaki krajobraz jest za mną. A jakie mam skrzydła! I tak, tak ja zrobiłam te zdjęcie z mojego Minecrafta. Nie wziełam z internetu. Widzicie te chmury? Każda ma inny kolor. Każdy kolor ma inne zastosowanie.
Zielony=Odbija na ukos.
Żółty=Zrzuca cię na dół.
Niebieski ♥=Odbija cię wyyyyysoko w górę.
Szary, biały=Możesz normalnie stać lub spaść. 
A widzicie kolorowe drzewa? Super są! Jedno drzewo ma pień z jakiejś rudy. Ale nie pamiętam nazwy. A jeśli z tond spadniesz to spadasz na normalny świat! Na creative nie umrzesz. Na hardcore, przetrwanie umrzesz. To nazywa się Aether. Jest tutaj wieeele nowości. Te białe kwiatki dają mączkę kostną. Na żółtym piasku nie musisz się ruszać a biegniesz strasznie szybko. I jak widzicie są inne zbroje. Jest też takie coś, że jak jesteś na wodzie to pod Tobą pojawia się lód. Są nowe MOBY przyjazne i agresywne. Są dziwne budowle. Baaardzo dziwne. Są piękne nowe klocki. A jedna ze zbroi pozwala Ci się wspinać nawet na ziemi. Są nawet peleryny! W creative są super peleryny. I tam wam się nie wydaje. Tak w Aether'ze są latające drzewa. Jeśli chcecie wiedzieć jak to zrobiłam piszcie w komentarzach. Bunia ty się nie odzywaj bo wiem, że ty wiesz jak to zrobić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz