czwartek, 18 lipca 2013

Karaoke? Lajla zawsze!

O to moje skromne KA-RA-O-KE! Będziemy śpiewać! ^^
Która piosenka najpierw? A może...
1. Znowu mam BAN'a!
Gdy wkraczam na serwer, wszystko odkrywa się, węgiel,
redstone i end, no i diamenty też.

Już biorę w ręce kilof, przed siebie przedzieram się.
Nic mi nie umknie, o nie, czeka diaxowy set.

Jeden, dwa i trzy diamenty, jeszcze jeden dla zachęty,
ale będzie szpanu,WEŹ ADMINIE MNIE NIE BANUJ!


Znowu mam bana! No ja nie mogę! Trzymaj te diaxy, bo ja wychodzę!
Idę gdzie indziej, na inny serwer, dostałem bana, więc nie pisz więcej!
Znowu mam bana! No ja nie mogę! Trzymaj te diaxy, bo ja wychodzę!
I walcie wszyscy się, wy głupie ścierwa, bo idę na lepszego serwa.


Na innym serwerze gram, tym razem się wam nie dam 
Ja swe ambicje mam, x-raya odpalam.

Zaraz wezmę się w garść, nodusa pokażę Wam.
Co dla mnie inni ludzie, skoro God Moda mam

Ty i twoje ostrze, nic mi nie podskoczy, nie boję się noobów,
NO NIE GADAJ ŻE BAN ZNOWU!


Znowu mam bana! No ja nie mogę! Trzymaj te diaxy, bo ja wychodzę!
Idę gdzie indziej, na inny serwer, dostałem bana! Więc nie pisz więcej!
Znowu mam bana! No ja nie mogę! Trzymaj te diaxy, bo ja wychodzę! 
I walcie wszyscy się, wy głupie ścierwa, bo idę na lepszego serwa


(Stary no.. Tak na prawdę to nie mój x-ray! To ktoś mi się włamał do domu, zainstalował go, zamknął komputer, wyszedł i to nie moja wina, nie możesz mnie zbanować za taka błahostkę.. Stary no.. prze...Aaa to nie moja wina, no chłopie nie banuj mnie błagam!)


Znowu mam bana! No ja nie mogę! Trzymaj te diaxy, bo ja wychodzę!
Idę gdzie indziej, na inny serwer, dostałem bana! Więc nie pisz więcej!


( Stary, dobrze wiesz, że to nie mój x-ray. Ty i ja to wiemy, nie musimy banować. aaaiii
. stary.. aaa.. chłopie proszę bądź człowiekiem! .... Proszę. )

Tekst ze strony Tekstowo.pl

2. Oczywiście, Skkf ciemnej nocy.

Dzieńdobrywieczór na dobranoc Polsko,
Dziś Zombie znów wędruje nocą.
Skkf się nie boi, bo po co?
I jak Cejrowski wędruje boso,
Znów jest pijany, to chyba normalne,
Ciągle się ślimaczy to nienaturalne.
Panie Ślimaku, jest coraz lepiej.
Głucha noc, gwiazd coraz więcej.
Skkf znów namaluje księżyc i
Jest piękny nie opiszą go wersy.
Teraz spójrz i podnieś rzęsy,
Bóg Cię stworzył, w tym świecie sześciennym.

S jak samotny, choć nie wiem czy to prawda.
K jak kłamstwo, którą zabija prawda.
K to creeper choć to nie te litery,
F to fart, który pomaga coś zmienić.

Panie Ślimaku możesz mi uwierzyć,
Wyruszymy w podróż, by znów coś przeżyć.
Może najpierw weźmy diaxy na kredyt,
Teraz wszyscy razem te cztery litery!

S jak samotny, choć nie wiem czy to prawda.
K jak kłamstwo, którą zabija prawda.
K to creeper choć to nie te litery,
F to fart, który pomaga coś zmienić.

Hmmm...Co tu jeszcze...
A pośpiewajcie sobie.
TEN POST JEST STWORZONY DLA ŻARTÓW I JEDNOCZEŚNIE BY CZYTELNICY MOGLI SIĘ ZABAWIĆ!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz