sobota, 13 lipca 2013

Pomniki. Czy to łatwe? #1

Juhuuu!! Dzisiaj piszę o pomnikach. Pomniki w MC (MC=Minecraft) są budowane najczęściej w serverach Multi. Ale budują je raczej VIP'y bo mają GAMEMODA. Tylko VIP'y mają dostęp do komendy /gamemode 1. Ale nie zawsze są one budowane na MULTI. Ja buduję Śmietanę. ^^ Na razie mam tylko nogi...I dłonie. A no właśnie! Pomniki są budowane przez graczy. Przedstawiają one np. Pana Śmietankę, MinecraftBlowa, Verteza, Mandzia, Kremówkę  innych YTrów. Nie zawsze to gracze! Pomniki to mogą być też MOB'y, postacie ANIME, postacie z bajek. Będą zdjęcia. Ja jestem w trakcie budowania Śmietanki. Pomniki buduje się często z wełny bo ma wiele kolorów. O to pomniki MC.

To Nyan Cat.

Uuuu...Znienawidzony prze ze mnie Pigmen.

Mario ♥.

Vertez i ktuś.

Piwo "LECH" O-O.

Wiecie, że istnieje taki Creeper? Serio. A! To MOB'y czyli: Creeper, Świnka, Kury.

Stive "Kocham flegmę".

Randka Stive'a z Statułą Wolności.

Śmietana O-O.

Tutaj widzimy kucyka DJ z MLP. Musiał się ktoś napracować.

Chcesz więcej? Wpisz w GOOGLE GRAFIKA "Pomniki Minecraft".

Filmik:
Pozdro! A! Ja podałam piosenkę "Psychol Śmietanka" Zosi. Fajna, nie? Napisałam tego posta specjalnie dla niej.

2 komentarze:

  1. Lajluś, jesteś kochany ♥ Co ja bym bez Ciebie zrobiła? Proszę, zaopiekuj się moim blogiem podczas mej nieobecności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie Stive, tylko Steve.
    Nie statułą, tylko statuą.

    OdpowiedzUsuń