piątek, 12 lipca 2013

Jestem raperem! :D Śmieszne filmiki :D (i mroooczne)

Idź prosto aż dojdziesz do domku. Dojdziemy?
Rozwaliłeś drzwi śmietanka
To nie ja
Do śmietanki dzwonili kosmici na telefon
Chcieli mnie porwać z powrotem w te steki
Co Ty za porty z rolnika zabrałeś?
A ja mam mapę!
Nie wpadnij do dziury
Jestem snajperem!
Śmietanka lubi dziurki
Śmietance od...
Psychol Śmietanka xD

A tam. Palnę wam ostatniego posta przed wyjazdem :D Ostatnio znalazłam SUPER ŚMIESZNE filmiki z... <werble> Panem Śmietanką! xD I z... <werble> Blowem! <3 Może są i one stare, ale jare xD I oglądałam też ostatnio mroooczną serię u moją ulubioną serię Blowa <3 Wiecie, o jaką mi chodzi? Oczywiście o Minecraft Herobrine! Tez wam wstawię. Uwaga...
Psychol Śmietanka!
Blow vs Mandzio Funy Moments

Pan Śmietanka Najlepsze Momenty
Teraz schowajcie się za kanapą...
Kolejne odcinki serii Minecraft Herobrine



O! To najlepsze :3 Gość specjalny :3





I... SEZON 2!
Reszta 2 sezonu już wkrótce :3

  Lecę oglądać! Pa!
Ituś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz